09.03.2019

Acord de col·laboració entre Dental Vic i la Fundació UE Vic

La Fundació Unió Esportiva Vic ha arribat a un acord de col·laboració amb Dental Vic que permetrà a la massa social de la Fundació accedir a unes prestacions i serveis que s'inclouran en un pla VIP ofert per la clínica dental.

Els que podran beneficiar-se d'aquest acord i accedir al pla VIP proposat per la clínica, seran tant integrants de la Fundació UE Vic com el seu nucli familiar directe, o sigui, familiars en primer grau: mare, pare i fills. El pla VIP inclourà com a prestacions una diagnosi inicial gratuïta (que inclou exploració per part de l'odontòleg, radiografia diagnòstica i una higiene bucodental) i un descompte permanent d'un 8% en tota la gamma de tractaments bucodentals o plans de finançament a mida i sense interessos.

Dental Vic té com a objectiu treballar activament per fomentar la salut bucodental dins la seva àrea d'influència. A banda dels serveis odontològics, la Fundació i la clínica també han manifestat la seva voluntat de proposar i acordar xerrades informatives sobre salut bucodental o altres matèries.

El president de l'entitat, Ignasi Puig, i el responsable de l'Àrea d'Acció Social, Sagi Barnolas, van ser els encarregats de representar la Fundació en la signatura de l'acord que va comptar, per l'altra part, amb la presència del coordinador de Dental Vic, Òscar Ferreiro, i de la cap de recepció del centre, Anna Padrós. La trobada va tenir lloc a la clínica situada a la Ronda Francesc de Camprodon, número 40, de Vic.