19.02.2019

La Fundació UE Vic se suma a la vaga general del 21 de febrer

La Fundació Unió Esportiva Vic ha decidit sumar-se a la vaga general convocada per aquest proper dijous, 21 de febrer.

Des de l'entitat ens solidaritzem davant del context actual de crisi democràtica que està vivint el país, en especial durant el transcurs de l’últim any, i ens adherim a una vaga convocada amb motiu de la defensa dels drets laborals, per les llibertats i contra la repressió.

Alhora, ens sumem a la crida a favor de la llibertat dels presos i de les preses polítiques i condemnem enèrgicament el judici de l’1-O contra la democràcia que s’està duent a terme al Tribunal Suprem des del passat 12 de febrer.

Per aquest motiu, volem informar a les famílies dels nostres jugadors que les instal·lacions romandran tancades i tots els entrenaments o activitats programades quedaran suspeses durant la jornada de dijous.

Vic, 19 de febrer del 2019