09.02.2019

A Montcada no s'hi val a badar

La Bombonera de Sant Joan de Montcada serà l'escenari on farà parada el Vic aquest diumenge, a partir de les 12h, per intentar distanciar-se de la zona de descens. El San Juan, cuer de la categoria, no està gaudint de la seva millor temporada des de la seva arribada a Primera Catalana, però el feu montcadenc sempre és un dificultós obstacle a superar per a qualsevol equip de la categoria.

El conjunt ausetà arriba a la matinal de diumenge després de l'empat a zero en el derbi contra el Manlleu del passat cap de setmana, un repartiment de punts que no va deixar a cap dels bàndols satisfet. Els duels entre equips de la zona baixa estan farcits de respecte i és important sortir d'aquesta línia per fer una passa endavant. La primera i treballada victòria vigatana a domicili de la temporada fa dues setmanes contra el Llagostera 'B' (1-3) ha de servir per afrontar el partit lluny del Municipal amb més moral i confiança.

El Sant Cugat derrotava els de Montcada la setmana passada per 3-1. Els montcadencs arriben a la cita després d'encadenar 3 derrotes consecutives, la penúltima d'aquestes a casa contra el Palamós (2-3). Els de Paco Hidalgo es presenten com el segon equip més golejat de la lliga, amb 37 gols encaixats. Per la seva banda, el registre golejador no és elevat i amb 22 gols se situen només a una diana per sobre que els ausetans. Els locals no podran comptar amb Marc Gracia i Javier Ruiz, ambdós sancionats.

Un enfrontament que es presenta clau per intentar sortir com més aviat millor de la zona baixa i començar a fer un coixí que permeti donar certa tranquil·litat en les properes setmanes. Us l'explicarem, com sempre, a través del nostre compte de Twitter. #SomUEVic