06.02.2019

El derbi osonenc entre Vic i Manlleu obté un èxit d'entrada d'un miler de persones

El passat diumenge, 3 de febrer, el Municipal de Vic va acollir el derbi comarcal entre el primer equip de la UE Vic i l'AEC Manlleu, partit corresponent a la 20a jornada de la Primera Catalana i que va finalitzar amb empat a zero. Més de 1.000 persones van omplir les grades per veure en directe un dels duels més esperats de la temporada.

Amb motiu del derbi, la Fundació UE Vic va organitzar una jornada de club per apropar a les famílies de l'entitat a l'estadi hores abans de la celebració del partit. La matinal va comptar amb la participació d'un nombrós grup d'esportistes del futbol base que van celebrar la prèvia del derbi amb la disputa d'un torneig a petita escala. Les famílies van poder completar la seva estada al Municipal amb un dinar -entrepà de botifarra i beguda- ofert per l'entitat amb la col·laboració d'El Graeller Rialler. Es van vendre un total de 180 tiquets. Des de l'Àrea d'Acció Social es considera aquesta jornada un èxit i s'agraeix a les famílies la seva participació i bona acollida de la proposta.