25.01.2019

Diada especial del club amb motiu del derbi entre Vic i Manlleu

El proper diumenge, 3 de febrer, se celebrarà el partit entre el primer equip de la UE Vic i l'AEC Manlleu, duel corresponent a la 20a jornada de Primera Catalana. Amb motiu del derbi osonenc que tindrà lloc al Municipal, a partir de les 4 de la tarda, la Fundació UE Vic organitza una matinal que comptarà amb tornejos breus i l'opció de quedar-se a dinar per fer caliu i ambient abans del partit.

Des del club s'oferirà a les famílies, per un preu únic de 6€, l'opció de participar al torneig que inclourà un entrepà de botifarra amb beguda per dinar i una entrada per veure el partit. El torneig està dirigit a jugadors i jugadores des de les categories de prebenjamí fins a infantil. La matinal s'iniciarà a les 11.30h i finalitzarà a les 15h quan els jugadors d'ambdós equips, Vic i Manlleu, ocuparan la gespa del Municipal per iniciar l'escalfament. Els entrepans se serviran fins a les 3 de la tarda. Aquelles persones o famílies que vulguin dinar però no participar en el torneig també ho podran fer pel mateix preu de 6€. Recordem que, fora d'aquestes opcions, l'entrada general per als no socis tindrà un cost de 10€, i de 5 € per als socis.

Totes aquelles famílies interessades i que formin part del club, podran fer la inscripció a través dels grups de Whatsapp dels seus respectius equips. Els entrenadors seran els encarregats de passar nota a l'Àrea Social de l'entitat, encarregada de gestionar la jornada. Els grups de categoria cadet i juvenil també podran formalitzar la petició del dinar pels seus respectius grups. Aquells que no tinguin vincle amb la Fundació, podran apuntar-se personalment a les oficines del Municipal en horari de 17h a 19.30h, a partir del dimarts 29 de gener.

És obligatori fer efectiva la inscripció prèvia per garantir el bon funcionament amb l'empresa encarregada de gestionar el dinar i també per poder organitzar de manera adequada els diferents partits durant la matinal de diumenge. L'entrega dels tiquets tindrà lloc dijous i divendres. El pagament es farà en el moment de recollida.