24.01.2019

A Llagostera units per revertir la situació

El Vic es desplaçarà diumenge fins a Llagostera per afrontar un partit, a partir de les 16h, que pot esdevenir clau per superar amb garanties el calendari que s'aproxima. Tot i la bona actitud i el cert domini demostrat contra el líder, el Girona 'B', la setmana passada, la derrota no s'ha de traduir en cap cas com un mal inici de la segona meitat de la temporada si diumenge s'aconsegueix acabar definitivament amb la dinàmica negativa que acompanya l'equip.

El feu llagosterenc no és un escenari fàcil tot i que les estadístiques demostren que els gironins s'han mostrat més fiables en els seus partits a domicili des que han recuperat una certa regularitat després de superar un inici de lliga molt complicat. L'últim partit a casa dels de Salvador Jaspe va acabar amb derrota per 1-2 contra el Lloret. El Llagostera 'B' arriba al partit de diumenge amb dues victòries consecutives a domicili, l'última per 0-3 contra el Sant Cugat la jornada anterior. En l'àmbit golejador, els llagosterencs es presenten com el quart màxim realitzador de la lliga amb 30 gols però per contra ocupa les primeres places dels equips més golejats, amb 29 gols, un problema que sembla que han començat a resoldre les últimes jornades.

Per la seva banda, els vigatans arriben amb l'al·licient que el rival de diumenge va suposar la seva primera, i una de les poques, víctimes de la primera volta. El Vic va remuntar el gol inicial llagosterenc per endur-se el partit per un clar 4-1 en una primera meitat excel·lent. També cal fer memòria i recordar que l'últim partit dels ausetans al Municipal de Llagostera, la temporada passada, va acabar amb un empat èpic (1-1) en els últims minuts jugant amb 10 homes. Motius, si més no, optimistes per intentar creure-hi i esvair fantasmes, sobretot de cara a porteria. Qui no podrà ajudar l'equip aquest cap de setmana serà Peque, que haurà de complir sanció per acumulació d'amonestacions.

Hi ha una filosofia que ens exposa la necessitat de pensar només amb el proper partit, però per aquestes dates i el calendari que se'ns presenta, és important recuperar la confiança diumenge per afrontar un proper duel que s'aproxima carregat de fortes emocions. Diumenge ha de ser el dia que el vestidor i l'afició vigatana es retrobi amb el somriure. Ho explicarem, com sempre, des del nostre compte de Twitter. #SomUEVic