12.12.2015

Dol a la Fundació per la mort de Miquel Espina, pare de Juli Espina

La Fundació UE Vic està de dol per la mort de Miquel Espina Claveras, pare del president de l’entitat, Juli Espina Ordeix i avi del jugador del Vic B, Oriol Espina.

Miquel Espina Claveras, nascut el 1933, és la pedra angular de la tercera generació de la saga familiar propietària de l’empresa Embotits Espina, fundada pel seu avi, Alfons Espina Garriga, el 1911 i liderada durant dues dècades pel seu pare, Ramon Espina Sardà. Miquel Espina va conduir la firma del 1975 al 1993, quan va passar el relleu al seu fill Juli.

La Fundació UE Vic es manté al costat de la família en aquests moments tan dolorosos i expressa, a través d’aquestes línies, el sentiment de consternació que ha produït la malaurada notícia a tots els directius, tècnics i simpatitzants de l’entitat.

L’acte de comiat de Miquel Espina se celebrarà avui a dos quarts de 4 de la tarda a la parròquia de la Divina Pastora de Vic. El Patronat de la Fundació convida tothom a acompanyar la família en aquestes hores de compungiment.