17.01.2019

Prova de foc per començar la segona volta

El líder de la categoria, el Girona 'B', visitarà dissabte el Municipal de Vic en un partit que es preveu complicat per a uns vigatans que hauran de tirar d'ambició i d'orgull per començar amb bon peu la segona part de la temporada.

Des de la perspectiva ausetana no es pot negar que un partit d'aquesta magnitud contra el filial gironí, que és líder destacat, no arriba en el millor moment. No obstant això, no hi ha millor prova per als homes d'Albert Cámara per aconseguir superar i revertir la dinàmica negativa. El Vic arriba al partit després d'empatar a casa contra el Rubí la setmana passada (1-1), en un bon partit per als vigatans però en què novament es va presentar el problema del gol que arrossega des de principis de temporada. Remarcar el problema en prèvies i cròniques cada setmana no aportarà solucions, però és necessari per entendre la situació.

Per la seva banda, l'equip dirigit per Axel Vizuete no va poder passar de l'empat l'anterior jornada al camp del Sant Cugat (0-0). Tampoc ho va fer abans de la parada de Nadal al Municipal de Palamós (0-0). Dos empats que deixen als gironins amb un avantatge de tres punts per sobre del seu perseguidor, el Vilassar, però que així i tot demostren uns números superiors. El filial gironí és el màxim golejador de la categoria amb 39 gols i el menys golejat amb 11. El Vic en aquest segon cas, es troba en el podi dels menys golejats compartint la tercera posició amb Sabadell Nord i Palamós, tots tres amb 19 gols en contra.

La solidesa defensiva ha de ser clau dissabte per contrarestar el poder golejador del Girona i intentar aprofitar la majoria d'ocasions que se'ns presentin. Un duel per acabar amb la relitat de les estadístiques i començar una segona volta de zero amb totes les garanties. Podreu seguir el partit, a partir de les 4 de la tarda, com sempre mitjançant el nostre compte de Twitter. #SomUEVic