12.01.2019

El premi no arribarà sense gol

El Vic finalitza contra el Rubí (1-1) una primera volta pràcticament negra amb només 17 punts. El mal registre i els llocs de descens són sinònims del problema que arrossega l'equip des de principi de temporada. La manca de gol no ha permès, una setmana més, sumar una victòria que acabi amb una mala dinàmica que es tradueix ja en 9 partits sense conèixer la victòria.

El conjunt ausetà ha estat el clar dominador contra el Rubí aquesta tarda i així mateix ho ha transmès Alberto Fernández, tècnic visitant, en roda de premsa: "el Vic ha estat força superior. Potser el punt no és merescut, i hem anat sempre de corcoll. Mai no hem estat millor que el rival". No es pot negar que l'equip ho ha intentat i que la bona imatge feia presagiar que aquest 2019 començaria amb bon peu, però novament s'ha perdonat i sense gol, no hi ha premi.

La primera mitja hora de joc ha estat força igualada i ambdós equips no han acabat de trobar la via per crear ocasions clares. Edgar ha estat l'únic home vallesà en intimidar la porteria local. Per la seva banda, el Vic es podria haver avançat mitjançant un rematada de cap de David Buquets que marxava per poc i un xut d'Isma que Uri enviava a córner. Abans del descans, un xut de Peque acabava amb un refús d'Uri que Max caçaria i enviava dins de la porteria. En la següent jugada, David Buquets podia ampliar distàncies però els jugadors marxarien cap als vestidors amb l'1-0.

A la represa, Uri seria el protagonista del partit i evitaria que el Vic amplies distàncies després de tres parades en 10 minuts, una primera a Gerard Enrich, una segona a Ignasi i una última a Isma. A mitja hora per al final, Mendoza deixaria l'equip rubinenc amb deu homes. Les ocasions perdonades i els nervis que se'n derivaven provocaven que el Vic comencés a mostrar-se conservador i el moment fatídic arribaria quan restava un quart d'hora. Sergi Estrada aconseguia igualar en l'única ocasió visitant del segon temps. L'esforç i el premi volaven del Municipal una jornada més.

La setmana vinent qui visitarà la capital d'Osona serà el líder, el Girona 'B', un partit que, a hores d'ara, no desperta gaire optismime entre la parròquia ausetana. Caldrà afinar la punteria i aprofitar qualsevol ocasió que es presenti si es vol donar la sorpresa en un moment cada vegada més delicat.