10.01.2019

Amb el propòsit de començar el 2019 amb bon peu

Amb la tornada de festes i després de dues setmanes sense competició, el Vic rebrà dissabte el Rubí, a partir de les 4 de la tarda, amb el propòsit d'encetar el 2019 de la millor manera i deixar enrere un final d'any complicat. L'objectiu no és altre que sumar els tres punts i trencar una ratxa negativa de resultats que fa massa que s'allarga. Rubinencs i vigatans es veuran les cares després de 5 anys. No ho fan des de la temporada 2012-13 quan ambdós clubs encara militaven a Tercera Divisió.

El Municipal esperarà veure una reacció dels homes d'Albert Cámara en el que serà l'últim partit de la primera volta i que haurà de servir per començar la segona part de la temporada amb una mica d'aire. Els vigatans no han ofert una mala imatge en els partits com a local però la manca d'encert està passant factura. Els ausetans van tancar el 2018 a Vilassar amb una derrota per la mínima que va arribar en el tram final de l'enfrontament (1-0) i que evidenciava, una vegada més, la necessitat de revertir urgentment la dinàmica després del Nadal.

Per la seva banda, el Rubí arriba a la capital d'Osona amb 6 punts de marge sobre els vigatans i amb la sensació d'haver aconseguit una certa regularitat. Una de les assignatures pendents de l'equip d'Alberto Fernández és aconseguir millorar el registre en les seves visites. En l'últim partit com a visitant, els rubinencs van caure derrotats a Palamós (4-3) i arriben a la cita de dissabte després d'una victòria abans de l'aturada per 3-0 contra el Sant Cugat.

Esperem que la tornada de festes i el nou any aportin noves sensacions a l'equip i s'aconsegueixi definitivament capgirar una dinàmica negativa que s'està fent llarga de digerir. A partir de les 4 de la tarda ho podreu seguir com sempre a través del nostre compte de Twitter. #SomUEVic