07.01.2019

Informació relacionada amb cobrament del número premiat de la Loteria de Nadal i del Nen

El passat 22 de desembre de 2018, el número 42.254 de la Fundació UE Vic i la Unió Esportiva Vic va sortir premiat en el sorteig de la Loteria de Nadal. Per aquest motiu des de l'Àrea Social de la Fundació s'informa que a partir del dimecres 9 de gener, quan l'activitat esportiva torni a posar-se en marxa després de la parada nadalenca, es podrà passar a cobrar el número premiat amb un valor de 10 euros per butlleta. Per altra banda, el 6 de gener també va ser premiat el número del sorteig del Nen, en aquest cas amb 4€ per butlleta amb els números corresponents 59.572 i 66.260.

Els cobraments d'ambdues butlletes es faran cada dilluns i dimecres de 17h a 19.30h a les mateixes oficines del Municipal. Recordem que la data màxima fixada per reclamar el premi de la Loteria de Nadal serà el 22 de març quan, segons la normativa, la butlleta es donarà per caducada una vegada passats els tres mesos des de la celebració del sorteig. Per la seva banda, el temini màxim fixat en el sorteig del Nen és el 6 d'abril.