20.12.2018

La UE Vic seguirà amb la tradició del primer equip i oferirà loteria del Nen

Des de la Unió Esportiva Vic s'informa que, des del proper dissabte 22 de desembre, ja es podrà adquirir el número de la Loteria del Nen 2019. La butlleta que inclou els números 59.572-66.260 tindrà un cost complet de 5 euros amb la participació de 2 euros per número.

Des de l'entitat s'ha volgut seguir amb la tradició i costum del primer equip de participar en aquesta loteria. Els interessats podran començar a adquirir els números, els dies 22 i 23 de desembre, al bar del club dins de les instal·lacions esportives del camp Municipal aprofitant la jornada del cap de setmana. El bar també romandrà obert el dijous 27 a la tarda amb motiu d'un torneig que se celebra al camp i en què hi participen equips de la Fundació UE Vic.

La resta de dies, a partir del 24 de desembre, els números es podran adquirir al Restaurant El Cafè Nou situat sota les voltes de la plaça Major o al Bar-Restaurant Rovira situat al carrer Sant Jordi, al costat de la plaça de la Divina Pastora (plaça de l'Ambulatori). També en disposaran els membres de la junta del club.