14.12.2018

Objectiu: tornar de pont amb victòria

Després d’una setmana de desconnexió, el primer equip torna a la lliga per afrontar l’últim partit de l’any al Municipal. El pont, tot i que no ha arribat en el millor moment, ha d’haver servit per fer net mentalment i afrontar el partit d’aquest dissabte contra el Farners amb una nova cara.

Amb el Nadal arriben els desitjos, i ara que les festes estan a tocar, des de Vic n’hi ha un de molt clar: retrobar-se amb la victòria i afrontar el final d’any de la millor manera. El Farners que visitarà el Vic, a partir de les 4 de la tarda, arriba al duel amb una cara completament nova. 11 punts dels últims 15, han donat vida als de Santa Coloma que feia cinc jornades només tenien un punt a la butxaca. Amb una dinàmica a l’alça, es planten al Municipal només a 3 punts dels vigatans. La victòria de la setmana passada en l’última jugada contra el Sant Cugat (1-0) només reafirma les bones sensacions que acumulen els gironins després d’un inici molt complicat.

Aquesta bona dinàmica és justament la que el Vic encara no ha aconseguit aquesta temporada. Tot i percebre una certa millora, els resultats no han arribat i cal resoldre-ho per no començar el nou any amb urgències. L’anterior duel -tot i la derrota- va ser una clara mostra de la línia que han de seguir els ausetans, un enfrontament que només un guió esperpèntic va poder fer que el Sabadell Nord marxés de la capital d’Osona amb els tres punts.

Els gironins, en les últimes temporades, no han estat un rival assequible per als osonencs. Tot i que tres temporades sense conèixer la victòria contra els de Sant Coloma no és una dada del tot optimista, dissabte és el moment idoni per trencar amb aquesta ratxa. A vegades el futbol aporta moments com aquest i demà està en mans dels vigatans de fer-ho possible. L'enfrontament es podrà seguir, com cada jornada, a través del compte de Twitter del primer equip.