02.12.2018

Ens aixecarem

"Malson", "incredulitat", "esperpèntic". Són molts els titulars que podrien encapçalar aquesta crònica, però només deixar enrere el que es va viure ahir a la tarda i passar pàgina, ajudarà al Vic a recuperar la fe necessària per tirar endavant i sortir d'aquest moment complicat quant a resultats.

La derrota contra el Sabadell Nord (0-1) és una clara mostra que -tot i sonar a tòpic- si la pilota no entra, no hi ha victòria possible. Els vigatans van dominar gairebé tot el partit, exceptuant algunes ocasions en contra ocasionades per pròpies pèrdues de pilota. Peque va ser novament un dels protagonistes del partit amb un inici en què va disposar de diverses ocasions: una d'aquestes acabava al travesser. Ignasi i Almendros es topaven en més d'una ocasió amb les mans i el cos de l'heroi del partit per als sabadellencs, el porter Xavi. El setge intens a la porteria visitant només es veia maquillat per dos errors defensius que podrien haver suposat el gol sabadellenc.

A la represa, el guió del partit seguiria pel mateix camí i, entre les ocasions més destacades, un nou xut de Peque es retrobaria amb el pal. Quan restaven vint minuts i en ple setge, arribaria el gol visitant. L'exvigatà Peña enviaria un xut imparable a l'escaire de Reig davant de la incredulitat de tot el Municipal. Els vigatans ho intentarien fins al final amb múltiples ocasions- tots els jugadors de l'equip van comptabilitzar algun intent-però sense encert.

La derrota no és sinònim del que es va veure sobre la gespa. Afició i equip podrien haver marxat cap a casa amb la idea que és un d'aquests partits que tot i intentar-ho, la sort no fa acte de presència, però la falta de resultats deixa un regust molt més amarg i sensacions més negatives del que seria habitual. No hi ha més remei que aixecar-se i aprofitar la parada d'una setmana per començar una nova pàgina en blanc d'una lliga que encara és molt llarga.