14.12.2015

El pedagog Toni Portell oferirà dilluns una xerrada sobre esport i educació

El pedagog i professor de la Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic, Toni Portell, oferirà el proper dilluns, 14 de desembre, una conferència sobre educació i esport formatiu. Amb el títol "Una mirada educativa a l'esport de base", Portell parlarà de la importància de la pedagogia en el marc de la pràctica esportiva. La xerrada començarà a dos quarts de vuit del vespre al Mas Osona de Vic, la seu de l'Institut Municipal d'Esports.

Portell, que a banda de professor també fa d'investigador al Centre d'Innovació i Recerca en Educació de la UVic, té una llarga trajectòria en l'àmbit de la pedagogia i fa més d'una dècada que forma els futurs mestres catalans a les aules de la universitat vigatana.

La xerrada del professor s'emmarca en el Programa de Conferències Pedagògiques de la Fundació, que vol afavorir la transferència de coneixement en l'àmbit de l'esport i que ofereix mensualment als esportistes i a les seves famílies col·loquis amb professionals de prestigi en aquest àmbit.