24.11.2018

Un punt amarg

El doblet de Peque ha estat insuficient perquè el Vic sumés aquesta tarda la primera victòria a domicili de la temporada. Un punt (2-2) amb regust a poc després de dominar el partit, sobretot en una bona segona meitat, contra un Sant Cugat que ha fet mal amb molt poc.

L'enfrontament començava amb un gol matiner dels locals, després que Pascual rematés una pilota al segon pal. La reacció vigatana ha estat momentània i la igualada arribava a pilota aturada. Peque, quan tothom esperava una centrada, enviava la pilota a l'escaire de la porteria de Padrós per fer l'empat en un inici elèctric.

Les aproximacions vigatanes començarien a arribar a partir de la mitja hora de joc. Primer Max tindria la remuntada en una centrada de Robert que no aconseguia rematar per ben poc. Peque, que es proclamaria protagonista del partit, enviava una pilota al travesser i, abans del descans, veuria com Padrós li treia 'in extremis' una rematada de falta.

A la represa, el domini osonenc continuaria en la mateixa línia i s'intensificaria després d'aconseguir el segon gol. Peque, pocs minuts després de començar la segona meitat, seria l'encarregat de transformar un penal sobre Max i posar l'1-2 a l'electrònic. El tram després del gol aniria acompanyat d'un seguit de contres vigatanes que podrien haver suposat el tercer i la possible sentència. La falta d'encert en l'arribada s'acabaria traduint, quan restaven 20 minuts, en l'empat local, obra d'El Ghrim, en una de les poques ocasions que disposava el Sant Cugat en tota la segona meitat.

Amb el 2-2, el partit entrava en una fase d'incertesa on la balança podia decantar-se a favor de qualsevol bàndol. Finalment però, el marcador no es mouria més i l'enfrontament finalitzava amb repartiment de punts. Un resultat amarg per als vigatans que, ara sí, hauran de tornar ràpidament al camí de la victòria després de cinc jornades i sumar tres punts molt importants contra el Sabadell Nord dissabte vinent.