23.11.2018

Ens ho hem de creure

Confiar i creure-hi. Aquests són els conceptes -o engranatges- que han de girar entorn del partit d'aquest dissabte. La Unió Esportiva Vic visitarà Sant Cugat en un moment delicat i amb la necessitat de sumar els tres punts per acabar amb una dinàmica de quatre jornades sense guanyar i aconseguir, a la vegada, la primera victòria a domicili.

Els vigatans hauran de fer-ho contra un rival directe, el Sant Cugat, que es troba només a 3 punts per sobre dels osonencs i que arriba al partit després de trencar una dinàmica negativa de 4 empats i 2 derrotes. Els de Juan García guanyaven amb solvència a una de les revelacions de la temporada fins al moment, el Sabadell Nord, per un resultat de 5-2.

Tot i la golejada, els santcugatencs no es caracteritzen per ser un equip golejador, seguint així la línia de la majoria de rivals a la taula. De fet, després de dotze jornades, mantenen unes xifres semblants a les dels vigatans, amb 16 gols a favor -dos més que el Vic- i els mateixos en contra, 13. És cert però, que la victòria a casa la setmana passada farà que els vigatans es trobin un rival que es plantarà a la gespa amb una bona injecció de moral.

Les possibilitats de guanyar del Vic en la seva visita passen, no només en millorar l'efectivitat, sinó especialment en la capacitat de creure-hi. En l'enfrontament de dissabte, una possible victòria no només s'ha de contemplar amb l'objectiu d'endur-se els tres punts cap a casa, sinó també d'aconseguir la confiança necessària per ajudar a fer una passa endavant.

L'enfrontament es podrà seguir, com sempre, a través del nostre compte de Twitter a partir de les 6 de la tarda.