21.11.2018

Inscripcions obertes per al Campus de Nadal 2018-19

Amb l'arribada del desembre, també s'acosten les festes nadalenques, i la Fundació Unió Esportiva Vic aprofitarà la parada de l'activitat habitual per oferir una nova edició -que enguany ja serà la quarta- del Campus de Nadal, un certamen que ha anat augmentat el nombre d'inscrits any rere any.

Aquesta edició se celebrarà durant l'última setmana de desembre -dies 24, 27 i 28 i 31- i la primera de gener -dies 2, 3, i 4-. L'entitat ja ha obert les inscripcions d'un campus adreçat a nenes i nens de 3 a 14 anys. Les jornades tindran una durada de 4 hores, de 9 del matí a la 1 del migdia. A més, per a totes aquelles famílies que ho necessitin, s'oferirà un servei d'acollida a partir de les 8.30h.

Des de la Fundació s'ofereixen dues opcions per a les famílies. Aquelles que ho vulguin podran escollir fer una inscripció per participar en la totalitat del Campus de Nadal per un cost de 40 euros, o bé, fer-ho per dies individuals, amb un cost de 8 euros per jornada.

Per a més informació podeu adreçar-vos a les oficines del Municipal de Vic en horari de 5 de la tarda a 8 del vespre, o contactar via correu electrònic. També podeu formalitzar les inscripcions trucant al telèfon 676550667.