18.11.2018

El Palamós i la pluja deixen una atmosfera grisa

El primer equip va cedir ahir a la tarda la primera derrota al Municipal (0-3) en un partit en què l'equip no es va saber trobar i es va veure superat per un Palamós que va ser el dominador en la majoria de fases de l'enfrontament. La pluja i les impressions vigatanes van deixar una atmosfera grisa a la capital d'Osona.

El partit va oferir 10 minuts d'igualtat en què ambdós conjunts podien inaugurar el marcador. Una jugada de bon inici trenada entre Ignasi i Max podria haver suposat el primer per als vigatans, però com en tot el partit el gol es va resistir. A partir del primer quart d'hora, el Palamós feria seu el control del partit que el Vic no aconseguiria neutralitzar i amb dos gols deixaria els vigatans gairebé sense opcions per encarar la segona meitat. L'exvigatà Adri Salas faria el primer després d'una jugada per la banda dreta i abans del descans el golejador palamosí Pepu Soler no faltaria a la seva cita amb el gol.

A la represa, el Vic sortiria amb la intenció de retallar distàncies però sense èxit. Caballé seria el primer que ho intentava amb un xut que desviaria Quinti i Sureda no aconseguiria enviar a l'interior de la porteria. Muniesa, que sortia a la segona meitat, també ho provaria però ni la manca de punteria ni Quinti deixarien que els vigatans s'estrenessin. Les possibilitats vigatanes s'esvairien completament quan el Palamós, mitjançant una nova contra, faria el tercer i definitiu gol obra novament de Soler.

L'equip s'haurà de recuperar aviat anímicament després d'aquesta derrota i afrontar amb una altra cara el partit de la setmana vinent a Sant Cugat. La millor medicina per recuperar sensacions, i sobretot la confiança, serà retrobar-se amb el camí de la victòria i que millor que fer-ho a domicili.