16.11.2018

Duel d'històrics al Municipal

El Municipal de Vic tornarà a viure aquest dissabte, sis anys després, un partit contra el degà del futbol català, el Palamós. El conjunt vigatà es trobarà davant un duel exigent amb l'objectiu de fer bo el punt sumat en l'últim sospir a Lloret la setmana passada i trencar una ratxa de tres empats consecutius.

El factor favorable de l'escenari ha de servir perquè l'equip d'Albert Cámara es retrobi amb la victòria, però per fer-ho hauran d'aprovar els deures pendents de la cita amb el gol. Tot i la millora de sensacions des del partit contra la Jonquera, en l'apartat ofensiu segueix destacant la falta d'encert, amb només una diana en els últims tres enfrontaments.

Per la seva banda, els gironins arriben al partit després de cedir un empat a casa contra el Sant Cugat (1-1), però havent sumat prèviament dues importants victòries que els col·loquen quarts a la taula empatats -18 punts- amb la tercera plaça.

Els palamosins, ara sota el comandament de Javier Salamero, no visitaven el Municipal des de la temporada 2012-13 quan ambdós equips encara militaven a Tercera Divisió. Curiosament, l'últim precedent va caure en les mateixes dates que enguany, un cap de setmana de 17 i 18 de novembre. El resultat va ser de triomf visitant per 1-2 amb un desenllaç cruel. L'últim duel entre ambdós clubs va ser aquella mateixa temporada en terres gironines i, en aquesta ocasió, amb victòria vigatana per 1-2.

El duel de dissabte, que començarà a partir de les 4 de la tarda, el podreu seguir com sempre en directe pel nostre compte de Twitter.