14.11.2018

Acord entre la Fundació UE Vic i l'Obra Social 'la Caixa' per potenciar el programa d'inclusió social

L'Obra Social "la Caixa" aportarà un ajut de 2.500 euros a la Fundació Unió Esportiva Vic que anirà destinat a millorar el programa d'inclusió social que impulsa la Fundació en suport als infants i joves discapacitats. El club, des de la seva creació l'any 2015, compta amb un equip format per alumnes de l'Escola Estel de Vic i des de l'entitat es treballa amb l'objectiu de seguir potenciant-lo.

El president del club, Ignasi Puig, i el responsable de l'Àrea d'Acció Social, Sagi Barnolas, van ser els encarregats d'assistir a la trobada i formalitzar l'acord amb Pilar Caselles i Ester Escalé, de CaixaBank. Aquest no ha estat el primer acord que han oficialitzat ambdues entitats. Destaca, per exemple, un acord que es va formalitzar en anteriors temporades i que ajudava a finançar el programa d’integració intercultural de la Fundació.