11.11.2018

Un nou afegit màgic a Lloret

Com si es tractés d'un deja vú, la pilota va acabar novament dins de la porteria llorentenca al minut 93 per segon any consecutiu, en aquest cas però per sumar un empat i no una victòria com en l'edició anterior. El gol d'Ignasi rescatava un punt molt merescut de Lloret després d'igualar el gol lloretenc que arribava a 10 minuts per al final i que semblava que acabaria marcant un desenllaç amarg. La perseverança i lluita vigatana fins a l'últim sospir va obtenir ahir la seva recompensa.

El partit començava amb un Vic que s'apoderaria del control de la pilota però que no acabaria de connectar l'última passada. El Lloret va disposar de pocs minuts de domini durant la primera meitat i de fet l'ocasió més clara del primer temps va arribar a partir d'una errada de la defensa vigatana. Una pèrdua de pilota de Gil provocava que Marc Vilà es quedés sol davant Reig que amb una màgica doble intervenció evitaria el primer gol del partit.

A la represa, el Vic sortiria amb més perill i arribarien les ocasions més clares. Primer, un xut d'Ignasi es toparia amb el cos de Tuscà i després Peque enviaria fora un xut molt ajustat al pal. Eloi Blanes veuria com l'àrbitre li anul·laria un gol per una falta en la rematada de cap.

L'últim quart d'hora de partit seria elèctric. Reig s'alçava novament protagonista després d'aturar un penal executat per Expósito. Pocs minuts més tard arribaria un gerro d'aigua freda per als osonencs que veurien com en el 83', Nil Victòria aconseguiria anotar de cap el primer gol del partit. Amb poc més de deu minuts per finalitzar l'enfrontament, tot apuntava que el gol seria definitiu però la insistència vigatana obtindria la seva recompensa en el temps de descompte, quan Ignasi caçaria una pilota dins de l'àrea i amb una gran execució l'enviaria al fons de la xarxa.

Èxtasi final vigatana que amb aquest gol salvava un punt i aconseguia un empat que feia justícia. El desenllaç ha de servir per creure-hi i fer una passa endavant en els propers duels. La següent cita serà el dissabte, 17 de novembre a partir de les 4 de la tarda, contra el degà, el Palamós.