31.10.2018

Amb l'assegurança del Municipal

El Municipal de Vic rebrà la Jonquera aquest dijous, a partir de les 4 de la tarda, en partit avançat del cap de setmana aprofitant la festivitat de Tot Sants. Els vigatans voldran continuar amb la bona dinàmica com a locals sumant els tres punts i fer bo el treballat empat del passat diumenge a Can Vidalet.

L'última visita dels fronterers a la capital d'Osona va acabar amb victòria vigatana per 2-1 amb gols de Carles Roca i Marc Guijarro. El partit va estar marcat per una intensa pluja que, encara que les previsions per aquest dijous indiquen que el temps aguantarà, no seria estrany que el Municipal tornés a viure una tarda plujosa.

Amb l'anècdota sobre la taula, el Vic rebrà un equip que porta una dinàmica positiva amb tres victòries consecutives. L'última va arribar la passada jornada contra el Sant Cugat per 1-0 al Municipal de Les Forques. Els jonquerencs amb 13 punts se situen desens a la taula i amb un registre igual entre gols rebuts i encaixats, amb 8 per cada banda.

Per la seva banda, els homes d'Albert Cámara des de l'entrada del tècnic a la banqueta encara no coneixen la derrota. Amb dues victòries al Municipal i dos empats a fora, els ausetans buscaran la tercera victòria consecutiva com a locals i la quarta de la temporada. Des que va començar la temporada només s'han escapat 2 punts dels 12 jugats a casa. Uns números que criden a l'optimisme per afontar el partit amb garanties d'èxit.

L'enfrontament de dijous ha de servir per seguir puntuant i escalar posicions per acostar-se, de mica en mica, a la zona alta de la classificació. El partit, com cada setmana, es podrà seguir a través del nostre compte de Twitter.