04.11.2018

La Fundació UE Vic participarà, un any més, en el Gran Recapte d'Aliments

La Fundació Unió Esportiva Vic participarà, per quart any consecutiu, en el Gran Recapte d'Aliments que tindrà lloc entre el 30 de novembre i l'1 de desembre. La iniciativa impulsada des de l'Àrea Social del club tornarà a destinar els productes recaptats al menjador social El Tupí, una associació que atén persones en risc d'exclusió social i que no es poden alimentar correctament per falta de recursos. L'arribada del fred provocarà una disminució més accelerada dels aliments, quelcom que farà necessari abastir amb més productes el menjador durant aquesta època hivernal.

La temporada passada, des de la Fundació es van aconseguir recaptar 120 quilos d'aliments. Des d'El Tupí es demanen, especialment, productes bàsics com llegums, conserves de carn i peix, oli i llet. Així doncs, i atenent a la responsabilitat que té la Fundació UE Vic a l'hora de respondre a les necessitats del seu entorn, l'entitat convida tota la massa social a participar en el recapte per garantir-ne l'èxit una temporada més. La iniciativa comptarà com sempre amb els donatius dels jugadors i cos tècnic del primer equip de la Unió Esportiva Vic.

Els aliments es podran dipositar en unes caixes que s'habilitaran a les oficines del club a partir del dilluns 5 de novembre. L'horari d'oficina és de 5 de la tarda a 8 del vespre.