28.10.2018

El Vic s'emporta un bon punt d'Esplugues

El Vic ha sumat un punt molt treballat aquest migdia al Molí d'Esplugues contra el Can Vidalet després d'empatar a zero en un partit marcat per la igualtat i les poques ocasions de gol.

Els primers minuts han seguit la tònica habitual dels últims duels condicionats per una certa dificultat en la sortida de la pilota i un rival més inspirat. Els vigatans han aconseguit, passat el primer quart d'hora, començar a situar-se millor defensivament tot i no acabar de generar perill al davant. A la mitja hora de joc arribava un contratemps a les files visitants amb la lesió de Robert que havia de ser substituït per Isma.

Abans del descans arribarien les millors ocasions fins al moment. Primer ho intentaria el local Capi, però una gran aturada de Reig evitaria el gol. Després seria el torn per als vigatans. Pol estaria a punt d'obrir la llauna per partida doble; i Isma i després Almendros també ho intentarien.

A la represa, el guió dels primers minuts de la primera meitat es repetiria. Un Can Vidalet més dominant faria actuar novament Reig que amb una gran enlairada evitaria l'1-0. Amb l'entrada de Sureda i Ferri, els ausetans començarien a generar més perill per les bandes però sense definició final. El ritme del matx augmentaria i feia presagiar que el partit podia acabar decantant-se per a qualsevol dels dos bàndols. Els vigatans afrontaven els últims minuts amb l'entrada de Jordi Pla que substituïa Òscar Almendros, que marxava a causa d'unes molèsties.

Finalment, partit sense gols i repartiments de punts. El Vic haurà de fer bo l'empat aconseguit al Molí en el proper duel de lliga contra la Jonquera al Municipal, partit previst per al proper dijous 1 de novembre.