29.10.2018

La Fundació UE Vic arriba a un acord amb FootballAim

La Fundació UE Vic ha arribat a un acord amb FootballAim, una eina digital de gestió esportiva que permet planificar, gestionar i dissenyar totes les necessitats que es plantegen en els diferents àmbits que conformen un club de futbol.

Aquesta plataforma ajudarà al cos tècnic i jugadors a perfeccionar un disseny de tasques d'entrenament, programació i gestió de la informació. Amb la creació d'una base de dades, que contindrà informació sobre els jugadors, entrenaments i rivals, permetrà generar informes a l'instant i accedir a les dades ràpidament i senzillament. A més, facilitarà que tots els equips del nostre futbol base estiguin interconnectats.

FootballAim es defineix com una plataforma líder en gestió esportiva creada amb la finalitat de dissenyar, planificar i controlar les necessitats d'un club de futbol, així com les del seu entrenador i els seus jugadors. FootballAim facilita la tasca dels entrenadors i dels analistes tècnics, amb total independència que aquests pertanyin a equips amateurs o professionals. Aquesta plataforma de gestió esportiva disposa d'eines senzilles però alhora potents, les quals a més permeten fer un seguiment de l'evolució dels futbolistes i dels altres equips. D'aquesta manera, el club que la utilitza aconseguirà millorar el rendiment dels seus esportistes i planejar tàctiques per afrontar els partits.