21.10.2018

Presentació arrodonida amb triomf

La Unió Esportiva Vic va complir amb els pronòstics i no va deixar escapar els tres punts del Municipal contra l'Argentona (4-1), ahir dissabte a la tarda, en un partit marcat per la prèvia presentació del futbol base de la Fundació UE Vic.

L'enfrontament va ser en gran mesura de domini local, tot i algunes dificultats en moments puntuals. El partit començava amb un Vic disposat a obrir a inaugurar el marcador com més aviat millor. Després d'un gran xut d'Isma i una falta executada per Peque que es topava amb l'escaire; una contra letal conduïda per Almendros, Ignasi i Peque, que finalment remataria Pol Muniesa -estrenant-se com a golejador-, acabaria amb el primer gol de la tarda. L'alegria però, s'esvairia aviat amb un gol de l'empat visitant després d'una rematada de cap de Teje a la centrada d'una falta lateral.

Els minuts més complicats s'allargarien des de l'empat fins a gairebé el descans. El Vic disposaria de forces ocasions per decantar novament la balança a favor seu però aquestes no es materialitzarien. Quan restaven 5 minuts per al descans, Peque aconseguia fer el segon i el visitant Coca seria expulsat per doble amonestació.

Els vigatans afrontaven la segona part contra 10 homes i amb l'entrada d'Adrià Caballé en substitució del segon golejador de la tarda, Peque, que s'havia de retirar per unes molèsties. Els d'Albert Cámara disposarien novament de forces ocasions, especialment de la mà de Caballé, per sentenciar el partit. La incertesa però no s'esvairia fins a l'últim quart d'hora quan Ignasi ampliaria distàncies amb el 3-1. La cirereta a una jornada festiva i rodona l'acabaria posant Toni Sureda en temps de descompte amb el quart i definitiu gol.

Amb aquesta victòria, el Vic suma 11 punts i manté la distància amb la part alta de la taula. La setmana vinent els ausetans hauran de visitar un dels camps més complicats de la categoria, El Molí d'Esplugues de Can Vidalet.