20.10.2018

Una cita de gala

El Municipal de Vic viurà aquesta tarda, en la prèvia del partit entre el primer equip i l'Argentona, una cita molt especial. Més de tres centenars de joves futbolistes seran els protagonistes d'una jornada de presentació que començarà a dos quarts de 4. Una vegada finalitzat l'acte i sota l'atenta mirada d'un Municipal que de ben segur presentarà una gran entrada, els jugadors del primer equip començaran a fer rodar la pilota en un horari poc habitual, a partir de tres quarts de 5 de la tarda.

Els homes d'Albert Cámara intentaran fer valer la seva condició de local per sumar una jornada més i aconseguir la tercera victòria de la temporada davant de l'afició ausetana. Els vigatans rebran un acabat d'ascendir de Segona Catalana, l'Argentona, que intentarà donar la sorpresa i rascar algun punt del feu osonenc. Els de José Maria Jiménez, penúltims amb 3 empats i 4 derrotes encara no coneixen la victòria en lliga. Tot i això, els del Maresme porten dos empats consecutius: un la setmana passada a casa contra el Sant Cugat per 1-1 i un altre al camp del degà, amb un empat (1-1) a l'últim minut contra el Palamós.

Els vigatans arriben al duel d'aquesta tarda amb l'obligació de guanyar i superar la barrera dels 10 punts, a més de fer bo el treballat punt sumat la passada jornada a Banyoles. La parròquia vigatana espera, amb una victòria, posar la cirereta al pastís d'una jornada que haurà de ser rodona.

Recordeu que, com cada setmana, podreu seguir el minut a minut pel nostre compte de Twitter.