14.10.2018

Un punt que podem considerar bo

El Vic ha tornat de Banyoles (0-0) amb el primer punt de la temporada com a visitant. Es pot considerar que l'empat d'aquesta tarda és positiu per als interessos vigatans si es té en compte una primera part que ha acabat amb força patiment i que per primera vegada, després de 7 jornades, s'ha aconseguit mantenir la porteria a zero.

L'enfrontament començava força igualtat i condicionat per la dificultat de moure bé la pilota a causa de l'aiguat que havia caigut durant les hores prèvies. Durant la primera hora de joc cap dels dos equips es volia convertir en clar dominador. Quan restaven quinze minuts, arribarien el millors moments per al Banyoles en tot el partit. El vigatà Reig aconseguia evitar el gol en una rematada de cap de Gispert i, tot seguit, Adrià Casanoves perdonava el primer miraculosament. El col·legiat també anul·laria un gol local per fora de joc en l'última jugada de la primera meitat. La millor notícia arribaria quan el xiulet de l'àrbitre assenyalava el descans.

A la represa, els ausetans canviarien la cara al partit, que tot i no crear gaires ocasions de gol, el control cauria en gran mesura a favor del bàndol visitant. L'ocasió més clara arribaria al minut 55, amb un xut de Ferran Sadurní dins de l'àrea que topava amb un defensor. La segona meitat no tindria gaire més història i s'arribaria al final del partit sense ocasions clares per a cap dels dos conjunts.

La notícia en clau vigatana d'aquest segon temps seria l'estrena de Pol Muniesa, un debut que es convertiria en agredolç, ja que l'extrem no podria acabar el partit a causa d'un mareig produït per un fort cop a la cara en una topada prèvia. Des del club informen que el jugador es troba bé després de passar revisió mèdica i que només té un fort cop al pòmul. Es descarten fisures o fractures.

La propera setmana rebrem l'Argentona al Municipal, a partir de les 16.45h, en un partit marcat per la festa de presentació dels equips del futbol base.