13.10.2018

Objectiu: primers 3 punts fora de casa

Sumar els primers punts fora de casa. Aquest és l'objectiu que tindrà la Unió Esportiva Vic en el desplaçament d'aquest diumenge al Municipal de Banyoles a partir de les 5 de la tarda. Els vigatans visitaran el cau del drac amb l'esperança de reviure un déjà-vu.

L'anterior duel en terres banyolines, no només va acabar amb victòria vigatana la passada temporada sinó que va marcar un abans i un després en la dinàmica de l'equip. La remuntada per 1-2, amb doblet de l'exvigatà Fredi, va suposar l'inici d'una ratxa de victòries que conclouria amb un final de temporada en què els vigatans van arribar a aspirar a tot. A més, la primera victòria del curs de l'edició anterior va arribar també contra els banyolins, en aquest cas amb el Vic de local.

Enguany el Banyoles però, amb 10 punts -3 més que els vigatans-, ha convertit el seu camp en un fortí. Els d'Adam Fontes sumen tres victòries en tres partits disputats com a locals, uns números que xoquen amb els de Vic que encara no ha sumat cap punt fora de casa. Els gironins arriben al duel de diumenge després d'empatar a Sant Cugat (2-2) en un partit en què els santcugatencs van aconseguir igualar un 0-2 en l'últim quart d'hora de partit.

El Vic d'Albert Cámara intentarà apuntar-se la segona victòria consecutiva i la primera com a visitant. El triomf contra la Guineueta (3-1) la jornada anterior ha de servir per agafar confiança en una visita que de ben segur serà complicada. Ho podreu seguir diumenge, a partir de les 17h, com sempre mitjançant el nostre compte de Twitter. També tindreu la possibilitat de veure el partit en directe a través del canal de YouTube de GiroTV.