09.12.2015

La Fundació entrega prop de cent quilos d'aliments a El Tupí

La Fundació Unió Esportiva Vic ha oficialitzat aquesta tarda l'entrega d'un centenar de quilos d'aliments als responsables de l'associació El Tupí de Vic. El club vigatà va organitzar la setmana passada un recapte solidari que es va allargar durant dos dies i en què van participar molt especialment els esportistes i les seves famílies. Les oficines de la Fundació, situades a l’Estadi Municipal de Vic, van centralitzar la recollida dels aliments.

Aquest vespre, la vocal de Tresoreria, Lourdes Armengol, i el d’Acció Social, Segimon Barnolas, han donat a Núria Casamitjana i a Marià Vilaró, responsables de El Tupí, sis caixes amb productes bàsics d'alimentació, com ara llegums, conserves, oli o llet, entre d'altres. En l'acte d'entrega, Barnolas ha subratllat l’esperit solidari dels esportistes i les seves famílies i ha assegurat que el recapte “ha estat un èxit”. “Impulsar aquest tipus d’iniciatives ens permet posar en valor la tasca que fem com a fundació i utilitzar l’esport com una eina de transformació de la societat”, ha afegit.

El Tupí és un menjador social de Vic que dóna suport a totes les persones amb pocs recursos que ho necessiten i treballa braç a braç amb els serveis socials de l'Ajuntament de Vic. L’organització del recapte ha entroncat directament amb el Programa de Formació en Valors de la Fundació, que aquest desembre introdueix els esportistes en el valor de la solidaritat.