10.10.2018

La Fundació UE Vic presentarà els equips per a la temporada 2018-19

El dissabte, 20 d'octubre, tindrà lloc la presentació dels equips de la Fundació UE Vic per a la temporada 2018-19. Aquesta se celebrarà a l'estadi Municipal de Vic a partir de dos quarts de 4 de la tarda. Es convoca a les famílies i jugadors a les 15h, mitja hora abans. L'acte es dividirà en tres blocs.

En primer lloc es farà la desfilada en què hi participaran els 20 equips del futbol base, el primer equip i el grup format pels jugadors de l'Escola Estel. A més, s'aprofitarà per poder fer les fotografies grupals.

A les 15.55h, una vegada acabada la desfilada i per primer any, es farà entrega del Premi Ramon Carrascal, un reconeixement que voldrà posar èmfasi en els valors de l'excapità vigatà i actual Director Esportiu de la Fundació i del primer equip, Ramon Carrascal. El nom del guanyador no es farà públic fins aquell mateix moment. Finalment, a les 16h, tots els esportistes i entrenadors posaran conjuntament per fer-se la foto de família.

Amb la finalització de l'acte, tindrà lloc el partit del primer equip (16.45h) contra l'Argentona, enfrontament corresponent a la vuitena jornada de lliga del Grup 1 de Primera Catalana. Des de la Fundació UE Vic es convida a totes les famílies a quedar-se i donar suport a l'equip omplint un Municipal que presentarà un aspecte renovat.