07.10.2018

Un pas important

El nou tècnic vigatà, Albert Cámara, va estrenar-se ahir a la tarda amb victòria contra la Guineueta (3-1) en un partit en què l'objectiu principal era aconseguir sumar els tres punts, tot i no mostrar una bona versió.

Només començar l'enfrontament, Peque va estar a punt de sorprendre un Pelli avançat amb un xut des del mig del camp que s'acabaria topant amb el travesser. La igualtat es va mantenir fins als 20 minuts de joc quan la Guineueta començaria a sentir-se més còmode sobre el terreny de joc. A la mitja hora de joc arribarien les primeres ocasions vigatanes, però no va ser fins al fil del descans que s'obriria la llauna. Una passada a l'espai de Peque cap a Isma que es regirava a l'interior de l'àrea, acabaria amb un xut que Pelli refusava defectuosament i que acabaria colant-se per sobre a l'interior de la porteria. El mateix Isma va estar a punt d'anotar el segon en l'última jugada de la primera meitat.

A la represa, Oriol Espina seria el primer canvi vigatà que entrava per ocupar el lloc de Toni Sureda. La segona meitat estaria marcada per un joc local espès i amb forces imprecisions que els visitants no sabrien aprofitar. Monde avisava primer a la porteria de Reig i Obispo enviava la pilota al pal pocs minuts després. Al 67' però, Peque augmentava distàncies després d'executar un gran llançament de falta. Quan semblava que el partit estava controlat, Nil amb un xut ajustat des de fora l'àrea aconseguia reduir distàncies.

El Vic intentava controlar la pilota i cercar un tercer gol per evitar una ensopegada en els últims minuts. I ho aconseguiria. Abans que el col·legiat indiqués l'afegit, una recuperació en zona de construcció visitant acabaria amb una passada d'Isma a Ignasi que aconseguia anotar el seu primer gol amb la samarreta ausetana i sentenciar el partit.

Tot i el joc irregular de l'equip, els tres punts es quedaven al Municipal per sumar la segona victòria de la temporada. El pas més important s'ha pogut completar i ara toca seguir treballant per millorar i arribar amb més confiança a la cita del diumenge vinent contra el CE Banyoles.