05.10.2018

Relleu per encetar l’octubre

La Unió Esportiva Vic rebrà la Guineueta aquest dissabte, a partir de les 4 de la tarda, en un partit marcat pel relleu a la banqueta ausetana. Albert Cámara, acompanyat de Pau Jiménez, es farà càrrec novament de les regnes d'un Vic necessitat que haurà de sumar els tres punts per agafar aire i sortir de la zona baixa de la taula.

L'equip ha d'oblidar un mes de setembre complicat que va finalitzar la setmana passada amb una derrota en el derbi contra el Tona i la destitució dels tècnics Rafa Rodríguez i Xevi Melero després de 2 anys a la banqueta vigatana. Amb 4 punts de 15 possibles, el Municipal ha de ser l'escenari per fer-se forts, sumar la segona victòria de la temporada i capgirar la dinàmica.

Per la seva banda, la Guineueta tampoc arriba en un gran moment de resultats després de perdre a casa en l'anterior jornada contra el Sant Cugat (0-1) i encadenar una ratxa negativa de tres derrotes consecutives. Amb també només 4 punts, els de Luis Gallego només van cantar victòria en la primera jornada contra el Can Vidalet (4-1) i van sumar el seu últim punt a La Jonquera (1-1) en la segona jornada.

En l'apartat golejador, els de Barcelona porten tres jornades sense veure porteria i només han aconseguit anotar un gol en les últimes quatre. Per intentar posar-hi remei, la Guineueta va anunciar dimarts la incorporació del davanter Alex Bahamonde, provinent de la UD Gramanet de 2a Catalana. Inici de lliga doncs, complicat també per uns grocs-i-blaus que estrenen categoria i que voldran esgarrapar punts del Municipal.

Així doncs, és necessari aparcar una setmana complicada i, a la vegada, molt agitada, per encarar el partit de demà de la millor manera. Recordeu que com cada setmana el podreu seguir en directe mitjançant el nostre compte de Twitter. Serà demà a partir de les 4 de la tarda.