02.10.2018

El Femení de la Fundació s'estrena en partit oficial

Aquest cap de setmana, l'equip femení de la Fundació UE Vic va debutar a Sant Julià de Vilatorta. Tot i la derrota per un ajustat 6-4, el conjunt dirigit per Eloi Castro -porter del Juvenil B- va fer un gran paper en el seu primer partit oficial.

El projecte del Femení s'ha iniciat aquesta temporada amb un grup format per noies de categoria benjamí-aleví i que competirà a la lliga del Consell Esportiu d'Osona contra equips masculins. La idea inicial és que l'equip sigui mixt i vagi acompanyat d'un parell de jugadors de categoria masculina -que cada setmana aniran variant- fins al moment que el grup tingui suficients jugadores per completar la convocatòria.

Des de la Fundació convidem a les famílies perquè vulguin sumar-se al projecte. Aquesta és una primera pedra que, a la vegada, suposa un pas molt important per a l'entitat a l'hora de començar a potenciar el futbol femení i poder fer-lo créixer durant les següents temporades.