30.09.2018

Mal inici

El Vic ha tancat aquesta tarda un setembre molt complicat després de perdre el derbi contra la UE Tona (2-1) i només haver sumat 4 dels 15 punts disputats. Un inici de temporada que no ha estat l'esperat però que caldrà revertir amb l'entrada del nou mes.

Els ausetans arribaven al segon derbi osonenc de la temporada amb l'obligació de sumar els tres punts, però l'equip no ha estat encertat ni en joc ni en efectivitat. L'enfrontament començava amb un gol tonenc al cap de 10 minuts, obra de Pol Vilaregut, que ha noquejat els nostres durant una bona estona. A la mitja hora de joc, l'equip s'ha començat a refer i ha tingut les primeres oportunitats. El Tona però, creava més sensació de perill i abans del descans el pal esquerre de la porteria de Reig evitava el segon gol local.

A la represa, un penal sobre Peque que ell mateix s'ha encarregat de transformar, ens ha donat ales per intentar capgirar el marcador. El partit ha començat a agafar més color vigatà i han arribat algunes ocasions. En el millor moment de l'enfrontament, una pèrdua ha significat el segon gol dels locals, amb doblet de Vilaregut. Òscar Almendros hauria pogut posar l'empat de nou després d'un gran llançament de falta que s'ha estavellat a la creueta. El Vic ho ha intentat en un final ple de pauses però ha estat insuficient.

Ara és el moment de passar pàgina i encarar el mes d'octubre de la millor manera. Les lesions tampoc han permès refer-se adequadament. Esperem que aviat es puguin anar recuperant efectius i millorar les sensacions. El proper dissabte, a partir de les 16h, tindrem una nova prova al Municipal de Vic contra la EE Guineueta.