30.09.2018

Més de 150 esportistes participen en el 8è Torneig Hipòlit Planàs

Ahir dissabte, 29 de setembre, es va celebrar la vuitena edició del Torneig Hipòlit Planàs organitzat per la Fundació UE Vic en homenatge a l'expresident vigatà, Hipòlit Planàs. Pel Municipal de Vic hi van passar un total de 16 equips, 151 jugadors i 26 entrenadors. La competició, dirigida a equips de categoria prebenjamí i benjamí, va iniciar-se a les 9 del matí i va finalitzar a les 5 de la tarda.

Els participants, exceptuant el CF Mollet, han estat tots equips de la comarca d'Osona. En el grup dels prebenjamins hi van participar dos equips de la Fundació UE Vic, el Sant Miquel de Balenyà, el Torelló, el Roda, el Folgueroles, el Santa Eugènia i el Mollet. El grup benjamí estava format per la Fundació UE Vic, el Sant Miquel de Balenyà, el Sant Julià, dos equips de l'OAR Vic, el Folgueroles, el Tona i el Gurb.

Els jugadors del primer equip de la Unió Esportiva Vic, Carles Roca i Ferran Sadurní, van ser els encarregats d'entregar les medalles a cada un dels participants. Les filles d'Hipòlit Planàs, Elvira i Neus, van fer entrega de la copa al Mollet, campió en categoria prebenjamí, i al Folgueroles, campió en categoria benjamí. Abans de l'entrega de reconeixements, TLS Escola de Dansa va oferir un espectacle de ball als assistents.

A banda de la competició, la jornada va oferir xerrades sobre la salut dels joves esportistes a càrrec de professionals de Bayés Esport i va fomentar la pràctica d'hàbits saludables entre els més petits, amb la col·laboració de Fruiteries Saus oferint peces de fruita a tots els participants. A més, també va incloure un equip de fisioteràpia, servei de podologia i medicina esportiva.