29.09.2018

Derbi d'urgències

Tona acollirà demà diumenge, 30 de setembre, el segon derbi osonenc de la temporada. Un partit que estarà marcat per la dinàmica irregular que presenten ambdós conjunts en aquest inici de lliga i amb una balança on pesarà més el cantó de les necessitats que la rivalitat.

Els tonencs arriben a la cita en zona de descens després de tres derrotes consecutives que deixen enrere la victòria en el partit inaugural contra La Jonquera (1-0). Els de Dani Juvany perdien dissabte passat contra el Sant Cugat per 2-0. Els dos gols en quatre jornades demostren la falta d'encert dels quadribarrats en aquest inici de temporada. Pol Coll i Pol Vilaregut han estat els únics en anotar. Per diumenge, no podran comptar amb la baixa de l'exvigatà Adrià Tuneu per lesió.

Per la seva banda, el Vic tampoc pot presumir d'efectivitat. Els vigatans sumen cinc gols, però quatre d'aquests van arribar contra el Llagostera B en la segona jornada. Dos partits sense anotar, i només un gol la setmana passada en l'empat (1-1) contra el San Juan al Municipal deixen en evidència el motiu pel qual el bon joc no té de moment la seva recompensa. A més, els ausetans no podran comptar amb tres peces d'atac per lesió: Carles Roca, Adrià Caballé i Max Morell. Tampoc estarà disponible al mig del camp, Gerard Enrich, que haurà de complir sanció després de rebre una doble amonestació l'anterior dissabte.

El partit es jugarà demà a la tarda, a les 16.30h, en un horari poc habitual en els partits del Tona com a local. El calendari ha volgut que el Vic comencés amb dos derbis el primer mes de lliga. Demà el premi, en cas de victòria, serà doble: tres punts i una confiança més que necessària. Us ho explicarem, com sempre, per mitjà del nostre compte de Twitter.