26.09.2018

La Fundació UE Vic celebrarà el 8è Torneig Hipòlit Planàs, el 29 de setembre

El proper dissabte, 29 de setembre, el Municipal de Vic serà la seu d'una nova edició del Torneig Hipòlit Planàs, la vuitena en concret, després que l'anterior se celebrés el setembre del 2016 quan es va decidir recuperar el certamen. Les sis antecessores havien tingut lloc fa aproximadament tres dècades. El torneig homenatja la figura de l'expresident vigatà Hipòlit Planàs i és una plataforma per reivindicar el futbol de la comarca i afores. Enguany es comptarà amb un estadi Municipal que està d'enhorabona després de la instal·lació -durant el mes d'agost- de la nova gespa artificial.

L'objectiu de la competició és poder gaudir d'una gran jornada de futbol on els nous equips de temporada puguin fer brillar els grans valors d'aquest meravellós esport i ajudar en la
integració dels jugadors acabats d'incorporar a cada equip. A banda de la competició, també es volen potenciar els hàbits saludables entre els més petits i donar conèixer a les famílies tot tipus d'informació sobre el rendiment i salut dels seus fills durant la pràctica del futbol.

El torneig comptarà amb un total de 16 equips dividits en dos grups: un quadre de categoria benjamí i un altre de prebenjamí. Els clubs convidats de la comarca d'Osona d'enguany seran el CE Roda de Ter, CF Torelló, JE Santa Eugènia, OAR Vic, CF Folgueroles, UE Gurb, CE Sant Miquel de Balenyà, CF Sant Julià de Vilatorta i Fundació UE Tona. Des del Vallès Oriental hi participarà el CF Mollet. Es garantirà la disputa de 7 partits per a cada equip i només en format de lligueta. No s'inclourà cap fase final. El torneig es regirà segons les normes del reglament de futbol-7 del Consell Esportiu d'Osona. Tindrà una durada de 7 hores, de 9 del matí a 5 de la tarda.

La jornada comptarà amb la col·laboració de Fruiteries Saus que aportarà peces de fruita durant la celebració. També hi haurà diferents estands a càrrec de Bayés Esport, on s'oferiran xerrades informatives sobre la salut dels joves esportistes. A més, també inclouran un equip de fisioteràpia, servei de podologia i medicina esportiva.