23.09.2018

Mereixem més

Inici de temporada complicat després de sumar 4 de 12 possibles. La Unió Esportiva Vic va deixar escapar ahir a la tarda els primers punts de la temporada al Municipal després d'empatar a un gol contra el San Juan de Montcada, en un partit marcat per la falta d'encert local i l'actuació arbitral en el segon temps.

L'enfrontament començava de la millor manera. Òscar Almendros s'inventava un xut potent des de fora l'àrea que es colava per l'escaire de la porteria de Sito. Només havien passat deu minuts, però l'equip ja havia aconseguit retrobar-se amb el gol que tant va costar aconseguir la jornada anterior. El domini local va ser clar durant tot el partit.

Al cap de 20 minuts arribaria el primer error arbitral de la tarda després de no assenyalar un penal molt clar sobre Peque. Ambdós equips a mesura que passaven els minuts anaven adoptant un rol molt clar. Mentre el Vic intentava generar perill per les dues bandes, els visitants buscaven l'esquena de la defensa amb pilotes llargues. Quan faltaven deu minuts per al descans, Peque i Sureda, per partida doble, perdonaven el segon i a la rèplica Javi Ruiz aconseguia igualar el partit. Abans de la mitja part, Sito salvaria de nou als visitants amb una gran aturada davant Sadurní.

A la represa, els tècnics vigatans mourien la banqueta. Casanovas es quedava als vestidors i el seu lloc l'ocupava Isma. El partit seguia en la mateixa tònica. Ignasi i Almendros, només començar la segona meitat, tornaven a tenir una clara ocasió per fer el segon. Els contratemps arribarien de seguida després que Gerard Enrich veiés la segona groga i deixés els nostres amb deu homes. Peque i ambdós místers vigatans també eren amonestats al mateix temps per protestar.

Amb un de menys, les dificultats apareixien però l'equip seguia dominant. El moment més esperpèntic arribaria, quan a un quart d'hora per al final, l'àrbitre assenyalava una falta fora l'àrea en una caiguda molt clara de Max Morell a l'interior. El segon penal de la tarda que el col·legiat es guardava a la butxaca. El Vic ho intentaria fins a lúltim segon però sense èxit. Abans d'assenyalar el túnel de vestidors, Nil Jara una nova groga per a Rafa Rodríguez, la segona, que significaria la seva expulsió.

Un punt amarg, i 4 en total, que no fan justícia al joc mostrat per l'equip aquestes quatre primeres jornades. La propera setmana arriba el segon derbi osonenc de la temporada. Visitarem el Tona amb l'objectiu d'agafar confiança i oblidar aquest inici complicat.