21.09.2018

Toca refer-se

La Unió Esportiva Vic té una nova cita com a local aquest dissabte (16h) amb l'objectiu de refer-se de l'ensopegada en el derbi de la jornada passada i sumar la segona victòria de la temporada. Davant tindrà el San Juan de Montcada que encara no ha conegut el triomf en les primeres tres jornades.

Els de Can Joan es presenten a Vic després d'esgarrapar un punt en els últims minuts contra el Sant Cugat (1-1) diumenge passat a La Bombonera. De moment, el conjunt dirigit per Paco Hidalgo només coneix la igualada. En la primera jornada empatava a casa contra el Lloret per 1-1, i en la seva sortida al camp del degà, el Palamós, en va treure el mateix resultat.

L'última visita dels de Montcada al Municipal va acabar amb victòria visitant per 0-3, en un partit condicionat per un Vic minvat per les baixes. Enguany, els vigatans s'hauran de sobreposar a les baixes per lesió d'Adri Caballé -que podria reaparèixer en poques setmanes- i la de Carles Roca, que encara es troba pendent de confirmar l'abast de la seva lesió al genoll.

Els ausetans hauran de fer valer la seva condició de local per tornar a sumar i recuperar sensacions per seguir afrontant de la millor manera aquest inici de temporada. Podreu seguir el partit, com sempre, des del nostre compte de Twitter a partir de les 4 de la tarda.