16.09.2018

Derbi sense sort

Manca de sort. Això és el que li ha faltat aquesta tarda al Vic després de caure derrotat per la mínima (1-0) contra el Manlleu en el primer derbi osonenc de la temporada.

La mala fortuna ja feia acte de presència només 10 minuts després del xiulet inicial. Roca s'ha hagut de retirar per uns problemes al genoll i ha obligat als tècnics vigatans a moure la banqueta més d'hora de l'esperat. Ignasi ha estat el relleu en l'atac vigatà.

Durant la primera meitat les forces s'han mantingut igualades i les ocasions no han acabat d'arribar. Un xut d'Almendros que ha refusat Ivan i una rematada de cap de Crivillé que marxava fregant el pal esquerre de Reig, han estat les més clares per ambdós equips. Quan restaven cinc minuts per arribar al descans, la mala sort ha tornat i Adri, amb problemes a l'espatlla després d'una topada, ha hagut de dir adéu després dels primers 45 minuts.

A la represa, Ferran ha estat el segon canvi en les files vigatanes. La segona part però començava amb bon peu. Martí Soler veia la segona groga al minut 53 després d'una falta rigorosa i deixava el Manlleu amb 10 homes. El Vic començava a fer-se amo del partit i arribaven les primeres ocasions clares de la segona meitat. Amb els nervis a flor de pell, la pluja ha volgut sumar-se i formar part en un final emocionant. El diluvi d'aigua però, no ha aportat fredor en un últim tram condicionat pel joc pausat i alguna picabaralla.

La perplexitat arribaria quan restaven cinc minuts. Òscar ha aprofitat la sortida del porter manlleuenc per enviar una vaselina, però la pilota s'ha topat amb el travesser. El refús acabaria a les botes de Sadurní que no ha concretat l'acció davant un Ivan molt encertat que també ha tret una mà providencial després d'una rematada de cap de Max. Era, sense cap mena de dubte, la jugada de la victòria. La rèplica arribaria un minut més tard i aquesta ha acabat amb el gol manlleuenc, obra d'Aitor Angulo, que ha aprofitat un rebot a l'àrea petita per enviar la pilota al fons de la xarxa vigatana. L'afegit serviria només perquè el col·legiat ensenyés una segona vermella, en aquest cas a Balagué després d'una entrada a destemps.

Derrota immerescuda d'un Vic que ha merescut, com a mínim, endur-se un punt del derbi comarcal. Ara toca refer-se i mirar endavant. Només s'han disputat tres partits i queda tota una eternitat. La propera cita serà al Municipal el proper dissabte on ens visitarà el San Juan At. de Montcada.