09.09.2018

Estrena immillorable

Primera victòria de la temporada i primers tres punts. El Vic va fer valer ahir dissabte a la tarda la seva estrena al Municipal per aconseguir derrotar amb un contundent 4-1 al Llagostera ‘B’ en la segona jornada de lliga.

El xiulet del col·legiat va posar en joc la pilota sobre la nova catifa que s’estrenava en partit oficial. L’inici va ser elèctric. Només havien passat dos minuts quan El Harrak –qui ja va marcar la temporada passada al Municipal- aprofitava un error vigatà per posar el 0-1 en contra. Els primers compassos de partit es preveien complicats però ràpidament l’equip es va refer. No van passar més de cinc minuts des del gol llagosterenc que Max Morell aconseguia igualar l’electrònic després d’una triangulació amb Roca i Adri. Max es convertia així en el primer golejador ausetà de la temporada i també en el primer jugador local en estrenar-se amb la gespa nova.

Seguidament arribarien 20 minuts d’èxtasi vigatà. Al quart d’hora, Carles Roca aprofitava una gran passada d’Almendros per batre per sobre a Sebby i remuntar el resultat. El tercer gol arribaria a la mitja hora, obra novament del bigolejador Max que rebia una passada parabòlica de Roca. Tres minuts més tard, al 33’, una nova assistència d’un Roca estel·lar per a Adri acabaria amb la porteria visitant afusellada per quarta vegada. El primer temps finalitzaria amb un parell d'ocasions vigatanes que podrien haver significat un cinquè gol abans del descans.

A la segona meitat el Vic sortia amb la mateixa intensitat però el ritme del partit aniria decaient a mesura que passaven els minuts. Almendros ho intentaria sense èxit després de rebre una passada de la mort de Roca, i Ferran Sadurní, que substituïa el golejador Adri, ho provaria amb un xut que s’estavellava al lateral de la xarxa de Sebby. L’àrbitre anul·laria un gol del Llagostera quan restaven 15 minuts. El partit moriria sense més.

Amb aquests tres primers punts i una estrena a casa immillorable, ens injectem una bona dosi de moral per enfrontar el derbi del proper cap de setmana a la capital del Ter contra l'etern rival, el Manlleu.