07.09.2018

Una estrena especial

Aquest dissabte la Unió Esportiva Vic rebrà el Llagostera ‘B’ en el primer partit de la temporada al Municipal, un matx que esdevindrà especial amb l’estrena de la nova gespa que s’ha instal·lat durant les últimes setmanes d’agost.

El Vic buscarà el primer triomf de la temporada després de caure derrotat diumenge passat en la primera jornada a Riudarenes contra el Girona ‘B’ (2-0). Els ausetans tindran davant un rival que tampoc va trobar sort la jornada anterior. El filial llagosterenc va veure com se li escapa un punt en l’últim minut contra el Sant Cugat (1-2). Els de Salvador Jaspe havien aconseguit empatar amb un gol de Sotto a la segona meitat però el vermell-i-negre Montoya va decidir que els tres punts acabarien marxant cap al Jaume Tubau.

Aquesta serà la tercera temporada consecutiva que els vigatans rebran el Llagostera ‘B’ al Municipal. En l’edició anterior Carles Roca aconseguia que el Vic puntués després d’igualar el gol inicial d’El Harrak al segon temps. La temporada 2016-17 els de Xevi Melero i Rafa Rodríguez van fer bo un solitari gol d’Hèctor per sumar els tres punts. Curiosament aquell partit es va celebrar la segona jornada de lliga i va significar una altra estrena: la del tàndem vigatà a la banqueta del Municipal en partit oficial.

Dissabte el Vic voldrà fer valer el nou horari d’aquesta temporada a casa, a partir de les 4 de la tarda, i amb l'al·licient de l'estrena de la nova gespa per sumar els 3 primers punts i arribar a la propera cita -ni és ni menys que un derbi osonenc contra el Manlleu- amb les millors sensacions. Com sempre us ho explicarem en directe pel nostre compte de Twitter.