06.09.2018

Albert Altarriba s'incorpora a l'Àrea de Metodologia

La Fundació UE Vic inicia la temporada 2018-19 incorporant una nova cara per a l'Àrea de Metodologia, Albert Altarriba, que arriba al club després de treballar al Birmingham City anglès la passada temporada. Dins la nostra entitat farà la funció d'establir el control pedagògic dels nostres entrenadors així com marcar les línies d'actuació sobre què i com treballar amb els nostres esportistes.

Doctorat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport per la Universitat de Barcelona i diplomat en Fisioteràpia per la Universitat de Vic, Altarriba també compta amb un màster en Alt Rendiment en Esports d'Equip i un altre en Alt Rendiment en Futbol. La formació acadèmica es completa amb un postgrau en Readaptació a l'Esforç.

En àmbit d'experiència professional, Altarriba va ser professor de la Universitat de Vic entre els anys 2015-2017 i professor de Màsters Oficials INEFC durant el mateix període. Ha exercit de preparador i readaptador físic i fisioterapeuta al FC Barcelona durant 6 anys. També ho ha fet a l'altra banda de l'Atlàntic, a la MLS dels Estats Units amb el New York Red Bulls. D'altra banda ha exercit de tècnic, entrenant en clubs com el Vic-Riuprimer REFO i a la FCB Escola. Altarriba disposa de la llicència d'Entrenador Nacional Futbol-UEFA Pro.