16.09.2018

La Fundació oferirà dues opcions per a la loteria de Nadal 2018

El 42254 i el 61361 són els dos números que la Fundació UE Vic i la Unió Esportiva Vic han escollit per afrontar el sorteig de la Loteria Nacional de Nadal. A partir del dilluns, 17 de setembre, els tècnics faran arribar a les famílies el talonari de 30 números amb un valor total de 150 euros, 30 dels quals aniran destinats a l'àrea econòmica de la Fundació amb la finalitat de millorar-ne el servei.

Enguany però, des de l'entitat s'ofereix l'opció -per a aquelles famílies que ho sol·licitin- de fer directament una donació de 30 euros, import que significaria el guany del talonari en qüestió.

Des de l'Àrea Social es considera que oferint aquesta segona opció permetrà a les famílies escollir la que els hi resulti més còmode i facilitar-ne així la participació. El responsable de l'àrea, Sagi Barnolas, serà l'encarregat d'estar en contacte amb les persones que tinguin dubtes sobre com vendre el talonari o com fer la donació econòmica.

La data màxima fixada per retornar el talonari corresponent serà el 10 de desembre de 2018. Des de la Fundació UE Vic i la Unió Esportiva Vic agraïm la vostra generosa col·laboració.