01.09.2018

Tret de sortida a domicili

La Unió Esportiva Vic iniciarà aquest diumenge, 2 de setembre, el seu trajecte per la Primera Catalana 2018-2019. Ho farà a domicili, desplaçant-se fins a terres gironines. El rival serà el Girona FC 'B', equip que torna a la categoria després de proclamar-se campió del Grup 1 de Segona Catalana amb solvència la temporada passada.

El conjunt vigatà viatjarà fins a Riudarenes, escenari on el filial gironí disputarà els partits com a local aquesta temporada. Davant es trobarà un bloc renovat que poc té a veure amb el de l'edició anterior amb noves peces destacades com Xavi Ferron, Miki Poveda o Antoni Rossell. Sota les regnes d'Àxel Vizuete, els gironins són un dels favorits per lluitar per l'ascens a Tercera Divisió i s'estrenaran en lliga poc temps després d'aconseguir proclamar-se campions de la Copa Catalunya amateur.

El Vic per la seva banda, començarà la tercera temporada sota la direcció del tàndem format per Xevi Melero i Rafa Rodríguez. A les 13 renovacions per aquesta temporada s'hi han sumat 8 noms més en forma de fitxatge. Toni Sureda, Enric Casanovas, Max Morell, Adrià Caballé, Tino Abraham, Ferran Sadurní, Eloi Blanes i Òscar Almendros –aquests dos últims provinents justament del filial gironí- s'han afegit a un projecte que promet ser il·lusionant.

L'inici de lliga sempre és incert. La pretemporada ha estat molt positiva i no hi ha millor manera de fer-la valer que sumant els tres primers punts en joc. Diumenge a partir de les 12 del migdia, Girona FC 'B'-UE Vic, partit d'estrena que podreu seguir pel nostre compte de Twitter.