26.08.2018

Víctimes d'un desig: campanya d'abonaments 2018/19

Després d'una meritòria quarta posició i mantenir les opcions de lluita per la promoció fins al final de temporada, la Unió Esportiva Vic torna a la competició el proper diumenge 2 de setembre.

Sota l'eslògan 'Víctimes d'un desig', engeguem la campanya d'abonaments per aquesta temporada amb l'objectiu que equip i afició vagin de la mà per intentar satisfer un desig comú que fa anys que es resisteix.

A més, tenim l'objectiu que el Municipal de Vic -enguany es renovarà estrenant gespa nova- millori la seva entrada. És per aquest motiu que des de l'entitat hem treballat per poder facilitar una millora de l'assistència. Així doncs, l'horari de partit establert durant els últims anys rebrà una modificació i es traslladarà de les 4 de la tarda de diumenge a dissabte. Aquest canvi facilitarà la comoditat dels aficionats i també dels mateixos jugadors. A més, els equips del futbol base de la Fundació UE Vic podran aprofitar el seu horari de partit com a local -que variarà segons la setmana i per categories- per poder veure el primer equip sense necessitat de desplaçar-se expressament a l'estadi.

Les categories dels abonaments són les següents:

-SOCI ESTÀNDARD (125€). Inclou entrada individual durant tota la temporada, excepte les dues jornades econòmiques.

-FAMILIAR (60€). Entrada per a tots els membres d'una mateixa unitat familiar durant tota la temporada, excepte les dues jornades econòmiques. Aquesta modalitat només està oberta a les famílies que tenen un o més fills/es jugant a la Fundació UE Vic.

-JUBILAT (60€). Inclou entrada individual durant tota la temporada, també les dues jornades econòmiques.

-PROTECTOR (250€). Inclou doble entrada per partit durant tota la temporada, excepte les dues jornades econòmiques. Per a les empreses o particulars que vulguin disposar d'una tanca publicitaria a l'estadi, podran adquirir aquest carnet a canvi d'una aportació econòmica de 350€.

-JUVENIL (50€). Inclou entrada individual durant tota la temporada, excepte les dues jornades econòmiques.

Us podeu adreçar personalment a l’estadi Municipal de Vic en horari d’oficines, de dilluns a
divendres de 17h a 20h. Per a qualsevol dubte també podeu contactar per correu electrònic a info@fundaciouevic.cat.