24.08.2018

L'Escola d’Iniciació obre el període d'inscripcions per a la temporada 2018-19

Fidels al seu compromís amb l’educació esportiva dels infants, la Fundació UE Vic obre un període d’inscripció a la seva Escola d’Iniciació per als nens i nenes de P3, P4 i P5 que vulguin iniciar-se en el joc del futbol durant la temporada 2018-2019.

La Fundació UE Vic comptarà amb 40 places durant tota la temporada (d’octubre a desembre de 2018 i de març a juny de 2019), per tal que els nens i nenes comencin a jugar a futbol seguint un mètode d’aprenentatge basat en els aspectes més lúdics i pedagògics d’aquest esport. Els entrenaments tindran lloc els dimarts i dijous de 17.45h a 18.45h i els grups estaran formats entre 10 i 12 alumnes.

El cost de la matrícula és de 65€ i caldrà fer un total de 7 aportacions mensuals de 25€. El primer trimestre s'iniciarà el 4 d'octubre fins al 13 de desembre. El segon trimestre serà del 5 de març al 13 de juny, excepte Setmana Santa.

Tots els alumnes inscrits hauran d'anar a comprar l'equipació de l'Escola d'Iniciació a Intersport Everest. El conjunt d'entrenament estarà format per una camiseta vermella, pantaló blanc, mitjó vermell i xandall de la Fundació.

L’Escola d’Iniciació de la Fundació UE Vic disposa d’un grup humà amb una acreditada experiència en el camp del desenvolupament cognitiu i motriu dels infants.