05.12.2015

Els alevins estrenen la segona equipació de la Fundació, que llueix els colors blanc-i-blaus de l'Ausa

Els dos equips alevins de la Fundació Unió Esportiva Vic van estrenar dissabte, en un torneig a Torelló, la segona equipació del club. La samarreta suplent de l'entitat està composta pels colors blanc i blau en homenatge a l'Ausa, l'equip que va introduir el futbol a Vic a principis del segle XX.

Els alevins de la Fundació van participar en un torneig a Torelló aprofitant l'aturada de les competicions. Les particularitats dels encreuaments van dur els dos equips a enfrontar-se en l'últim partit que van disputar en el marc del trofeu. Com que, òbviament, tots dos alevins compartien primera equipació, l'A va vestir-se amb la segona per evitar confusions. D'aquesta manera, sortint del pas davant un duel imprevist, un equip de la Fundació va lluir per primera vegada la samarreta blanc-i-blava de la segona equipació.

Vestint els colors de l'Ausa, la Fundació vol posar en valor el passat el futbol a la ciutat i subratllar que les arrels d'aquest esport s'endinsen molt enllà en la història de la capital d'Osona. En aquest sentit, el club se sent hereu de la tradició futbolística vigatana i un dels seus compromisos fundacionals és treballar per reivindicar-la i enfortir-la.